fbpx
Celý den s napětím sledujeme vývoj situace. Od rána je jasné, že obeplutí otočných bodů pravobokem zvolil Saša Nedvědický, ostatní plují v protisměru. Vypadá, že zatím plují celkem vyváženě a tak vše bude zřejmě záležet na tom, jak se vítr během večera a noci stočí, ten který bude muset křižovat, ten ztratí. Mezi Bornholmem a Utklippanem není GSM signál a tak vypadá, že Saša má navrch, ale až se zbývající dostanou na signál, posunou se okamžitě blíže k Utklippanu. Polovina trasy je na spojnici Utklippan Bornholm, 8nm směrem od Utklippanu...

Write comment (0 Comments)
6. ročník závodu, je připravená nová trasa, která je prodloužená o cca 60nm. Pluje se v podstatě trojúhelník, Kuhlungsborn, Utklippan, Bornhholm, Kuhlungsborn, zdali lodě nejdříve minou Utklippan nebo Bornholm je na taktickém rozhodnutí kapitána a jeho posádky. V případě slabého větru je připravena kratší trasa, stejná která se plula roky předchozí, tedy Kuhlungsborn, Christianso, Kuhlungsborn. Ale všichni společně doufáme, že budeme mít příznivé počasí a popluje se nová trasa. Start bude v pondělí v 9:00 a trasa bude zvolena před startem...

Write comment (0 Comments)
V místě startu, v Kuhlungsbornu odpoledne síla větru klesá, ale na obloze se objevují příznaky, mraky, které by měly předcházet opětovnému zesílení větru. Jak je vidět ze sledovačů, závodní lodě také zpomalily, ale zřejmě v místě kde plují stále jakž takž fouká. Je nová předpověď počasí na úterý a další dny, v úterý už ráno a dále celý den by měly foukat pěkné 4 Bft a tak se závodní pole zase hezky rozjede. Na přiloženém obrázku jsou vidět dnešní trasy závodníků, vypadá to, že Mirek Markant a Saša Nedvědický zvolili, že poplují nejdříve...

Write comment (0 Comments)
6. ročník závodu  ČANY LANEX Offshore Cup 2018.    Po pět ročníků pluli závodníci stejnou trasu. Od startu v Kühlungsbornu k ostrovu Bornholmu, dále točili pravobokem ostrůvek Christianso a pak zpět opět okolo ostrova Bornholm do cíle v Kühlungsbornu. Držet stejnou trasu závodu bylo záměrem, aby si ji závodníci mohli vyzkoušet a pokořit trasu za různých povětrnostních, navigačních podmínek.   K šestému ročníku jsme se rozhodli trasu pozměnit a zpestřit. Závod je prodloužen v ideální trase na 370 nm, z původních cca 300...

Write comment (0 Comments)
Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account